۱۳۹۰ آبان ۱۷, سه‌شنبه

یک نکته روشن در پرونده اختلاس مالی-زینت میرهاشمی


در پی برملا شدن اختلاس میلیاردی، انگشت اتهام در هرم قدرت به سمتهای گوناگون نشانه می رود. جناح بندیهای حکومتی هر کدام طرف مقابل را به افشای مدرک تهدید کرده و گوشزد می کنند که نباید پا روی دم ما بگذارید. احمدی نژاد در پاسخ به ادعای طرف مقابل بر دست داشتن باند او در فساد مالی، طرف مقابل را به شکستن سکوت تهدید کرده و می گوید:«این سکوت بی پایان نیست».
گماشته ولی فقیه بر مسند ریاست جمهوری، با افشاگری قطره چکانی، طرف مقابل را تهدید می کند. سیاست قطره چکانی احمدی نژاد فعلاً ده درصدی است. او ادعا کرد که فقط 10 درصد حرفهایش را زده است و «حدود 60 درصد حرفهایش را هرگز نمی تواند بگوید». همین سخن پراکنی احمدی نژاد که ناتوانی خود را به میزان 60 درصد اعلام می کند نشان دهنده فساد پنهان حکومتی است.
غلامسحین اژه ای که مسئول پیگیری پرونده اختلاس مالی شده است در لیست افشاگری 10 درصدی احمدی نژاد قرارگرفته است. سخنگوی قوه قضائیه رژیم، روز سه شنبه 17 آبان در رابطه با پیگیری این پرونده از نیروهای «فشار» یاد می کند. وی می گوید:«فضاسازیهایی صورت می گیرد و قوه قضائیه را تحت فشار قرار می دهند تا نتواند به متهمان اصلی رسیدگی کند.»
تا کنون تعدادی از مجلس نشینان و مقامات دولتی در گیر و دار فساد مالی پایشان در وسط است. روز سه شنبه 17 آبان اژه ای از بازداشت قائم مقام بانک مرکزی به عنوان بالاترین مقام دولتی در رابطه با اختلاس مالی خبر داد. اعتراف اژه ای به نیروی فشار به اضافه 60 درصد حرفهای ناگفته احمدی نژاد، بیان کننده واقعیت فساد، دزدی و اختلاس در حکومت ولی فقیه است که در طول زمان در ابعاد کلان زایش می یابد و به خاطر همین است که در پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی، ولی فقیه باندهای درگیر را به سکوت و کِش ندادن ماجرا دعوت می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر