۱۳۹۱ اسفند ۱۲, شنبه

تیراندازی به کشاورزان محروم محکوم است



یکشنبه 13 اسفند 
تیراندازی به کشاورزان محروم محکوم است
زینت میرهاشمی
سرانجام «شمشیر در نیام» ولایت فقیه سر برون کرد و بر فرق کشاورزان حق طلب فرود آمد و در نتیجه تعدادی زخمی و یک کودک 3 ساله را به کما فرستاد. پاسدار احمدی مقدم سرکرده ناجا، دیروز در سخن پراکنی خود، «اقتدارگرایی» را ذات یگان ویژه دانست و گفت:«یگان ویژه شمشیر در نیام» است که باید به موقع اقتدار خود را نمایش دهد.
بر همین منظر به گفته این سرکرده ناجا، «شمشیر در نیام»، در خیزشهای خیابانی سال 88، به «خودروی مردم آسیب زدند و شیشه های آن را شکستند» و به «خانه های مردم سنگ پرتاب» کردند. احمدی مقدم روز شنبه به بخشهایی از این خشونت اعتراف کرد و مدعی شد که «70 میلیون تومان نیر خسارت پرداخت» و از «مردم معذرت خواهی» کرده است.
در حالی که فیلمهای مربوط به تیراندازی یگانهای ویژه به کشاورزان توسط خبرنگاران مردمی در شبکه های اجتماعی پخش شده، سرکرده ناجا می گوید که تنها «چند نفر به صورت جزئی مجروح» شدند. بر اساس اخباری که تاکنون پخش شده، تعدادی از کشاورزان دستگیر شده و مورد خشونت قرار گرفته اند.

از طرف دیگر، نماز جمعه خوان اصفهان، مسئولیت دزدی و فروش آب کشاورزان روستاهای اطراف اصفهان را به گردن نیروی آسمانی انداخت و گفت:«آنان باید بدانند که کمبود آب به واسطه بارش کم نزولات آسمانی بوده است.»
برخی پایوران رژیم خشم کشاورزان را کار دشمن دانسته و از آنها خواسته اند نماز باران بخوانند.
باندهای مختلف حکومتی سعی می کنند خیزش کشاورزان را تحریک باند مقابل یا بی مدیریتی آن بدانند. مشکل کم آبی کشاورزان استان اصفهان مشکل بخشهای زیادی از کشاورزان نقاط مختلف ایران است. حل مشکلات مردم از نظر معیشتی، کار، بهداشت و محیط زیست برای حکومت اهمیت ندارد. زیر سیطره استبداد مذهبی، هنگامی که جان آدمی ارزش ندارد، بهداشت، درمان و محیط زیست و آب اهمیتی نخواهد داشت. تمامی حکومت و در راس آن ولی فقیه مسئول فجایع زیست محیطی و مشکلات کشاورزان است. 

فراسوی خبر ... نقل از سایتهای جنگ خبر و ایران نبرد...یکشنبه 13 اسفند... زینت میرهاشمی
http://www.jonge-khabar.com/news/articled.php?id=2877

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر